poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Cudownie Zmartwychwstały


.!. Cudownie a Prawdziwie Zmartwychwstały .!.


Mój Chrystus Ukochany .!.
Tak okrutnie skatowany .!.
Męczenniku...
Potężna Twa miłość zwyciężyła .!.
I od żadnego człeka takiej niet!
Never!
Bo Tyś Bogiem .!
Dlatego Twa miłość
Jest niedosięgniona .!.
Boska .!.
Chyba że
Wbijesz się w kogoś tu
Ale nie .!.
Nie chcę Byś
Przechodził przez to jeszcze raz
Chyba że Bóg ma inny plan
Byś się nie zbeszcześcił tu
Przez ludzki brud
Choć i tak nie możesz
To Cię nie tyka!
Nie jest i tak w stanie
Zostań tam na Niebie
Choć tak Cię łaknę!
Choć tak daleko
I nie wiem gdzie
Choć wszędzie!
A jednak tu
Bo i tak czuję Cię obok
Siedzisz koło mnie
Gdy niby sama
Tyś mym sercem
Tobą pałam
Choć niby sama
Mam Cię na codzień
Jestem podwójną istotą
Nawet gdy psotą
W sobie Cię noszę
Od narodzin mych
I jeszcze przed
Piętno Twe
Było we mnnie
Tyś mną
Tyś we mnie
Mym mieniem
Mienisz nim się
Swym olśnieniem
Duszą i sercem
Grzejesz mnie we mnie
Choć marznę za Tobą
Marznę bez Ciebie
Tak tracąc siebie
I Ciebie
Gdy zapominam że
Tu Jesteś!
Bo Jesteś!
Bo Jesteś zawsze!
Poprzez Ciebie!
Widzieć
Wiedzieć
Czuć pragnę!
Boga esencja!
Miłości wiecznej istnienia!
Me i Twe
Człowiecze istnienie!
Jeśli tylko odkryjesz Go!
W sobie
Wejrzyj w siebie!
Wsłuchaj w tętno
W salop serca Bożego
W Tobie On oddycha!
Tobą ty oddychasz Nim!
I wszystko się pięknie wypełnia!
I uzupełnia
By była obopólna
Jak księżycowa
Jak słoneczna
Boska pełnia!

IN GOD WE TRUST

.!. ON ZMARTWYCHWSTAŁ PRAWDZIWIE W NAS .!.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz