poniedziałek, 9 marca 2020

Plejada nimf nielada




Nie ma to jak VII Symfonia B.
w Lasku Bielańskim
przy pstrym smyku
strumyku bystrym
i chórem rozochoconych
i szczęśliwych ptaków
gdzie szum wiatru
roznoszący woń
pachnąco nęcącą
soków z drzew
i ich pączków
nawadniał mnie
natryskiem
promieni słonecznych
a jakże bajecznych
że ożywiał i wiał mi
przez twarz i włosy
wyczesując je
w niebogłosy
ten energetyczny żywioł
żywił nieożywionych
złocistego nektaru
spragnionych
żywych trupów
wysuszonych
wskrzeszał ich
zwiędłych tych
przedzierając się
zawzięcie
do Cię i Cię
jaśniejącym
i bijącym gorącem
uczuciem boskim
cudownej a naturalnej
i ożywionej Miłości Bożej
przez konarów chmary
te boskie dary
i woń mchów
i szczek niemych psów
gigantów
i ich zduszonych radości
wiwatów
co jakieś śnięte te
big psiska były
w ogóle nie wyły
jak by się bały
odszczekać
tej ludzkiej psiarni
i ich zuchwałej pałki
więc się delektowały
po cichu na smyczy
spacerkiem tym
pysznym a niebywałym
ze swym ukoronowanym.




No i co .?.
Nico
Pustka ustka tka

Mi kochanego
Chrystuska
Ukochanego
Zabarykadowali
Tylo mu z oddala
Pomahała ja tęskna

I co .?.
Nico
Tera mi całować
Kogo lub co .?.
Chodnik .?.

Dziaduszka już popędziła
Bohaterska Psiarnia
Co sobie niewinnie
Klapnąu
Ot tak se tak od siebie
Na Modczydlanej ławeczce

Ale on walecznie działał
Że łał .!.
Mieczem w ustach
Siekał ich mandaty na ty
Troszeczke dzielnie
A niepodzielnie okoniem
Stawiał jak .?.
Powstaniec Warszawski .!.
Na zad szwabski
Broniąc już tylko
Swego ego

No i co .?.
Nico
Pustka ustka tka

.!. IGWT .!.

.!. Wiara niech będzie w Nas .!.

I w las se wlazła ja tak ot tak
Hej ho do lasu by sięm szło .!.

Oni po prostu wszystkie grzyby mieć dla siebie chcą .!.








Papier, pastele olejne


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz