czwartek, 3 maja 2018

Femina na wiecu


Femina w piecu
na Czarnym Wiecu:
Oj dajcie mordować
dzieci moje!
i śmiało i świadomie!
Bo dymać ciało się chciało!
napalone nie mało
a dziecka nie chciało potem.
Me ciało!
moje ciało!
ma macica!
moja chcica!
by wyskrobać
kies kruszynkę
śliczną a niewinną
chłopca li dziewczynkę
co w przyszłości
może być KRÓLEM
lub smutnym a
opuszczonym ŻULEM.
Oj dajata mi!
władzo władzę!
bo to mój wybór!
Ojoj ułe!
ułe łe łe!
Moja władza!
mogę mogę!
wszystko mogę!
przez nogę!
Hitler też mógł!
Stalin też
miał wybór
to mordował
ale skonał- wał!
No dajta mi!
ukatrupić swą
dziecinkę!
Ułe ułe
łe łe łe łe!
Narrator wszechwiedzący:
(Dziecko nienarodzone z brzucha jej
wygłasza pouczającą mowę) :
<< Nie miałabyś żadnej władzy nade Mną,
gdyby ci jej nie dano z góry .!. >>
Feministko
- moja Droga Mamo.
Daj mi żyć!
daj mi życie
bo jeszcze tu
nie byłem
a też chcę zobaczyć
jak tu jest
i sam ocenić sobie
- mogę?
Bom sam w sobie jest
niezależną ISTOTĄ
chociaż z Ciebie
pochodzę.
Daj mi żyć proszę!
choć nie potrafię
jeszcze prosić
a zdany na Twój
domysł wspaniały
że odczytasz me błaganie.
Bo nie wiem jak
powstrzymać Cię
przed tym Twym
okrutnym wyborem
no bo jak?
jak nie słuchasz...
mych westchnień
choć marnym
zalążkiem jestem.
Ale czymś!
już jestem !
coś już jest!
a to już sukces!
może nie zamek!
nie pałac nie katedra
ale chuciaż
malutka cegiełka!
od niej wszystko
się zaczyna.
Obiecuję Ci!
z całego serca
że będę okazałą budowlą!
niebywałą
nawet jeśli ułomną...
bo Nikt nie jest doskonały!
takie me i każdego
PRZEZNACZENIE.
Ecce Homo- CZŁOWIEK!
to okazała budowla
niczym katedra
nosząca w sobie KOSMOS!
Boskiego Natchnienia.
Mamo!
zdany jestem na Twą wolę!
czy wyjdę z Twego brzuszka
czy ukatrupisz mnie wnet
z woli a władzy Swej!
bo tak chcesz.
I nigdy świata nie ujrzę!
Boskiego daru…
nic nigdy
nie ujrzę
ani wody
ani trawy itd.
Zaprzepaścisz!
moją szansę na zawsze!
którą Bóg mi zgotował
z tylu nacji kombinacji.
A innym razem
to już nie będę ja!
nigdy JA.
Mamo!
Ty masz wybór
ale kosztem wyboru mojego!
To niesprawiedliwe.
To Nieuczciwe.
To Brutalne.
Oj .!.
boję się Cię.
A czy
powinienem .?.
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz