czwartek, 24 maja 2018

Spotkanie z Pedofilem w sklepie z zabawkami .!.



Fot. by Astrowiktor

Motto:

"Uważajcie dzieci miłe
by nie spotkały was złe chwile
z niecnym Pedofilem" .!.

Stoję sobie w sklepie
samiutka i malutka
przy półce z piłeczkami
w sklepie z zabawkami
Podchodzi Pedofil
i nagle co po diable
zagaduje mnie
a w głębi duszy swej
zbrodniczej
już raduje się
wyśmienicie:
-Dziewczynko, chcesz taką piłeczkę .?.
A ja oniemiała
na niego ledwie spojrzała
i Pedofila tego niby miłego
najzwyczajniej w świecie olała
ostawiając samiutkiego go
na polu porażki jego
i do ramion mamy
a nie morfa razem tym
się udałam tym samym
ukróciłam Pedofila plan.
Innym razikiem:
Zgubiona na Wyspie Dziewiczej
także w sklepie z zabawkami
wychodzę z niego
a tu nie ma... Cię .!.
ani cioci ani mamy o rany .!.
podchodzi Mr Murzyn
i pyta z kopyta:
why you cry?
are you hungry?
you want hod dog?
maybe you want water?
No no no
odpowiada ja
załkana cała
aj...zgubiłam się.
Ale był to Murzyn Dobry .!.
do niecnych celów nieskory
i nic mi nie zrobił.
Nie porwał nie sprzedał
nie szczekał a pocieszał
i przeczekał groźną chwilę tą
aż odnalazłam zagubioną rodzinę mą .!.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz