czwartek, 30 stycznia 2020

Im not in love


Płótno, akryl

It's because...

He don't feel it
He only for fun it

Just for only fun is it

He is just playing
He want have only fun

Just for only fun is it
For the one moment in his time

It's because

It's fast and plastic love
Just mechanic love

Without feelings
Without our souls

It's because

There's not time
He don't have time

In this time
In our time

Such time
There's modern time

Love is for a woman
Not for a man

So, don't forget it
That
I forget you at once
When I see you
At first time

So, don't forget it
That
You not in my head
You not in my heart
You not in my soul

My sweet beauty Lady https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t57/1/16/1f609.png;-)
I like to see you very much mmmm
But then again
That doesn't mean you mean
That much to me https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t57/1/16/1f609.png;-)

Therfore
Next I must do my PLAN
Sweet my pie
You must simply die

Bye bye w raj aj
Mam haj!
ha ha
I co najważniejsze hajs!

I to i tylko to .!.
Love is ble a fe
Kaska dla mnie
Number one
Jest the best!
To prawdziwie i urodziwie
Podnieca mnie
I każdego Facia naczelnego
Może nieco bezczelnego
Ale co z tego!
Tak już w naturze męskiej jest
I nie zmienisz tego
Że NIE miłością
I bujaniem w obłokach
Żyje On

! A CZYNEM !

Miłość sentimentalna and ckliwo
Dla lalek panienek
Jam hardy Pan am!
Głowę gdzie indziej mam!

Pamiętaj o tim sweet bjuti lady!
Param pam pam

I się nie gniewaj
Albo gniewaj

Mam to w tyle
Tam gdzie latają twe
Miłosne motyle

I tyle

It' because

Albo i nie
Czasem nie wiem
Droga lejdi czego mi brakuje
A może jeszcze nie dojrzałem
Jeszcze nie przejrzałem
Do serca duszy się nie dokopałem
Bo jeszcze jestem Piotrusiem Panem!

I muszę..

Co ja muszę ???

Wiem!

LATAĆ!!!

Jak latawiec!
Gdzie popadnie tak ładnie!
Czerpać z picia życia!

Bo facio lata!
A baba siedzi
I ciasto ugniata

To unosi mnie
Tak naturalnie
Nie wiem czy rozumiesz...

Facio is Poligamik!
Mówi pewien Jeden
Dobrze bobrze
Mi Pan znany.

Psykre?
Prawdzie.

Amen


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz