wtorek, 28 stycznia 2020

Oby by



Oby On
Też tak chciauł
Jak Ona .!.
Oby KAŻDY tak chciauł
Jak .!. ON .!.
DEAR BIG GOD .!.
Po Bożemu...
A byłło by BOSKO .!.

Ale trza zaufać i oddać swą
Duszę serca JEMU .!.
On chce Twojej i mojej
Szczerze czystej
Myśli duszy
Myśli serca duszy
Jej radości i katuszy

On przejmuje
Wszystko!
Niczego się nie boi!

Przyjmie
Strasznego nawet
Strasznie grzesznego

Bo oto to
Twòj Ojciec Bòg!
A nie
Nasz Wròg!

A Ojciec Kocha Swoje

Twoje

Dając Nas Nam

Tobie

Kocha dzieło Swoje

Twoje

Dając je Nam

On jak Kreator
Jesteśmy Jego
Arcydziełem!
A On Naszym
Stworzycielem!

.!. IN GOD WE TRUST .!.

Kocha
Kocham
AMEN

PS.

Daj mi
Daj Nam
Szczersze i głębsze
Umiłowanie

Daj mi
Daj Nam
Drogę do Cię Panie

Do Ciebie przeżycia
Z Tobą życia
Duszą i ciałem

Potencję wskrześ!
We mnie i w Nim!
Nim oddalimy się

Od Cię Panie...

Pchnięci przez
Wichurę sata
Ktòry chucha na Nas!
Trzaskając fałszem z bata

By ostudzić
By złamać
Żywą emocję

Ku Cię Panie

Co wraz z poczęciem
Wykrzyczana
Przez dziecięcie Twe
Poprzez miłość i oddanie

Ku Cię Panie

Ale my niezłomni
Choć przez grzech
Ułomni
Mamy w sobie Cię!
We krwi płyniesz naszej
Dumnie
Bijesz tętnem
Zawsze chętnie!

Więc niech sata
Nie myśli sobie
Że da radę
Nam i Tobie

He
He
He

Bo My z uporem maniaka
Nawet jak potykamy się
O zwątpienie swe
Potknięciem moralnym
Przygnieceni grzybem grzechu
Jego pleśnią odurzeni
Złem chorzy i nadwątleni

Wstajemy My!

I przedzieramy się przez
Jego mary zmyły mgły i dymy
Duszące nasze dusze katując je
Że aż dusza dyszy
I krztusi się

By zaczerpnąć świeżości Cię!
By oczyścić się!

By zjeść Cię!
Bo Tyś najwspanialszą strawą jest!

By spocząć na Twym łonie
Wzrokiem na Twym nieboskłonie

Bo Tyś życiodajnym tlenem jest!
Sata tylko zasmradza powietrze...

Otwòrz więc Boże
Potencje w nim i we mnie!

Wiary nie do wiary
I miłości pełnej!

A Go wywietrzę!

Wywietrz i Ty!

By w Boskie
Zaciągnąć się powietrze!

Nim

I Nim przepełnieni do pełni
Do Niego ulecieć w pełni!

Albowiem Wam powiem
Oddychajmy Bogiem.

.!. Z BOGIEM .!.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz