niedziela, 19 stycznia 2020

Nimfa i Morf


"Nimfa i Morf"- Nimfy P.K. (fragment dramaromantikus art)
Scena balkonowa Nimfy P. i Morfa M. z jej snu.
Dialog- Fikcja literacka.


P- Nie ma Cię w Wawie.. na mej jawie.
M- Bo gdzie indziej się bawię .!. ... Bejbe.
P- To gdzie jesteś w takim razie .?!.
M- We wszechświecie- na kochanki grzbiecie .!. He he .!. Proszę Cię- Bejbe przecie .!. I zapierdziel i wpierdziel i nie mam czasu na Cię- więc unikam Cię skrzętnie .!. Bo tak leppiej.
P- Nie piej.
M- Nie będziemy się zagłębiać duchowo i rozmową. Ty jesteś od ciała. Ty jesteś tylko... jak jestem w niej, w Warszawie Twej.
P- Mòw mi więcej .!.
M- W Toruniu mam inną, nad morzem może też, no i ta, z ktòrą niby nie jestem ale z nią jestem... najczęściej i najgłębiej.
P- Stara miłość/pierwsza miłość nie rdzewieje...
M- Tak bywa, tak jest....i tak będzie. A co powie mi Nimfa ryba?
P- Chyba se pogdyba... albo nic... bo już nie pływa... albo zachłyśnięta tym- o czym w głębi wie- o Cię... mimo, że tak kryjesz się... i wszystkie je... oł je .!.
M- No còż. Pozostaje nòż.?. I chlastanko na śniadanko- ma pseudowybranko .?. Jest jak jest. A jak jest- to najlepiej ja wie- My sweet Bejbe .!. A jest nieźle .!. I w porzo. I może kiedyś dowiesz się... albo i nie- he he he.
P- Bestio the best .!.
M- Chyba nie katem- Kocię me- jestem dla Cię .?.
P- Skundże- prawisz mundrze.
M- Czyli jest w porzo .?.
P- No jest.. w porzo...ale chociaż, nie mòw do mnie tak.. Bej be. Chuć to miłe... a mimo wszystko, czuję się jedną z nich- jak tak mòwisz...Kochana... do innej tak się zwracając- jak przebiegły zajonc. A potem do mnie- ...Kochana... Więc nie rzucaj mi tak słòw .!. Nie szastaj nimi- jak pęczkiem stòw .!. Bądź oszczędny i rozważny- maj Operatorze Smooth- na kolana .!. No bo jak- Kochana... to kochasz .!. Czyli ją także kochasz... czyli wiele kochasz .!. A ja- tak takt fakt fuck funk- do kolegòw się nie zwracam- Kochany.. jakiś tam.
M- Byś spròbowała- to byś bata brata- posmakowała .!. P- I sądzę, w mym osądzie, iż takie określenie- Kochana... jest wysokim wyròżnieniem- zarezerwowane dla tej jedynej/ego... a ludzie nadużywają.. i spłaszcza się to... stąd taki mòj sąd.
M- Nic się nie spłaszcza. Po prostu kocham wiele. A jak masz z tym problem, to idź do Kościoľa w Świętą Niedzielę.
P- Okje. Pomodlę się .!. Za prawdę... w ludziach i podludziach.
M- Tylko bez insynuacji kies .!.
P- No toto- mòw jak już- a ròż nòż- do mnie chociaż- Bejbe numer 5 lub 10 lub... dup trup. Okjej .?. By troszkę wyròżnić a nie kies rzutem na taśmę, w żyzną szarzyznę.
M- Weź się Nimfo lecz .!. I nie męcz .!.
P- I bobrze się miej i olej w głowie miej .!.
M- End.
P- Dobraniec.
M- Zasraniec! (już Morf wyprowadzony z ròwnowagi)
P- Oj, nie gniewaj się .!. A też na Mszę lepiej Byś Ryś- poszedł czasem- w Świętą Niedzielę. Tam mają podobny do mnie punkt widzenia. Może wtedy bardziej mnie zrozumiesz.
M- Rozum jem, rozum jem. Dobranoc Nimfie mej i nie jedynej .!. W tym sęk, że hle hle- sę z Cię .!.
P- Na zdrowie psotnej Krowie .!. Sorry- Byku .!. Stań z boku Zboku...i we śnie- rozum jem- oto tacy- cacy- spotykamy sięm .?.
M- Oczywiście-soczyście, że... nie .!.
P- Ech, co za pech. Zobaczymy- co tym razem- przyśni mi się... misie.

Nimf- zrozpaczona a wypaczona i niepocieszona a osłabiona- zrezygnowaniem, oddala się od wyrodnego Morfa zjawy- na piętròwkę gramoli, w niewoli- na swej Woli.

Morf- za krzakiem- Sam- wracając do swych wyimaginowanych dam- do snu bram- na pamiętny balkon srebrzyście rozświetlony- zakochanym księżyca licem- się ze łzą zołzą- w oku ogląda i spogląda- za Nią- za tą słodką Jego Nimfą Nianią.

M- Czy już się ułożyła .?. Ta- co tak mi użyła i ulżyła .?. W szczerości swej... że hej .!. I tak tam będę... Nimfo ma .!. ...Jedyna .!. Ale chcę jej zrobić- niespodziewaną- miłością mą nadziewaną- niespodziankę... hle hle hle. Takim otototo jestem- Morfem Pankiem- skrzętnym Skrzatotato- Mr. Zgredkiem https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t57/1/16/1f609.png;-)

Kuniec tAktu tu

.!. Attention .!.

.!. Dis is to fikcjon lieracka .!.

C.D. Aktu tu- bez taktu i fak tu- może nastąpi- gdy Nimfa dośni Morfa. A Morf nie zwątpi- przez jej wątpli...

IN GOD WE TRUST

Albo nie ma Nas.

A Ananas w Nas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz