poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Do drabiny bez kpyny


Do drabiny bez kpyny .!.
a prusaki to smutne chłopaki
co zapierniczają mi pod nogami
smagąjąc mnie swymi
skostniałymi odwłokami
spacerując ze mną
by nie było mi samej
a raźniej i doraźniej
w wędrówce długiej
i stójce też takiej
gdzie nóżki
w dupęncję
nieźle wchodzą
lub ciężką kłodą
się zwą
ale co ja mogę .?.
psez nogę je .!.
oł je .!.
i polubić je .!.
to me nowe
przyjaciele
druchy i zuchy
te prusacze racuchy
może jeden się
zatrzyma
zamiast
w kółko Macieju
wokół mnie wywijać
i oczko mi tak nagle
lub o rękę mnie
kies prusaczek
zwinny nawet
spory robaczek
to byłoby
ślup z robakiem
prusakiem
li karaluchem
to spore chłopaki
wolałabym takiego
niż pająka za męża
już jeden czychał
nad mym łóżkiem
więc musiałam
zmienić miejscówkę
bo bym z łóżka uczyniła
grób sobie
a one zawsze tam są
i mi zaciekle towarzyszą
nie wiedząc że to czynią
zupełnie bezinteresownie
te co w swoim życiu
w kółko się kołyszą
ot tak bez przyczyny
faktu i taktu
na chama
nawet pewnie mnie
kąsają bo lubią
egoistyczne bestyje te .!.
no i wisieć
tak mi przyszło
aż ręki niet
nadal zdrętwiała
ale jest lepiej
a może ją po prostu
cut - gut .?.
i problemik
z główky
po sprawie
i nie będzie ręki
ani podzięki
to za włosy
mnie powiesi
za karę
a potem
za język pociągnie
do odpowiedzi
alności
- Mr ....
lub inny miły Ziom
bo ludzie lubią
karać
mścić
znęcać
pokazywać władzę
a to takie marne....
a po co ?
po jaco .!.
by poczuć
nieco się
jak Bóg właśnie .!.
Którego nie ma
hahahaha
niezła akcja .!.
którego Ci sami właśnie
spyhają w nicosć .!.
co za bezczelna hipokryzja
nie ma Boga
bo ja chce być Bogiem
tak najlepiej
zabrać komuś cuś
i mocniej się poczuć
i Boga w niebyt zaszczuć
a siła największa
jest tak na prawdę
w pokorze
prawda ? o Panie Boże .?.
a to wynika z pychy
a jest powiedziane:
"Bóg pysznym się sprzeciwia
Pokornym łaskę daje"
więc po co te całe
ludzkie nadymanie .?.
lecz ta władza ludzka
to i tak to o kant
tyłeczka potłuc
prawdziwa władza
jest nie z tego świata
a ludzka
czyla ta tu
jest i zawsze będzie
niedoskonała
hahaha
nawet nie wiem
jakbyście się starali
urzędase
biurwy
pieski
i inne
nigdy Mu nie dorównacie .!.
i dobrze to sami wiedzie
dlatego zniwelować Boga chcecie!
no i wiadomo
że tej władzy się kce
że chce się jej już tu i teraz .!.
jam Pan władca wszechświata .!.
jam Pan jestem z siebie sam .!.
Stwórcy nie ma .!.
ja chce być stwórcą .!.
i takie tam pierdu pierdu
a walizka na drugim peronie
a Bóg którego nie ma
się śmieje z was tam z góry
z takiego pyszałka
który Go nie widzi
i nie czuje
i nie rozumie
może nie wszystkim jest to dane
jego problema
i tu trza zapłakać
nad takim Mr. biedaczkiem
a może to
jego samego nie ma .?.
hehe
ale co ja
padnięta ja
na rozkminki Paulinki
gdy bez snu
zostają majaki mi
więc do Morfa .!.
sunę se pa pa więc .!.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz