środa, 3 kwietnia 2019

On nogi swe moczy w rzece se.



Płótno, akryl

On nogi swe 
moczy w rzece se 
na red sofie wygodnie .!.

dziwota .?. 
niekoniecznie .!.

chyba że .?.
dla kies kmiota.

i dla kmiota czy nie 
dobry li nie 
nastał bezpowrotnie
dzień 
na stratę samowolnie 
skazując się
i dzień za dniem
tak idziemy se

"i dni te 
jak paciorki różańca
przesuwają się 
jeden za drugim
składając się 
na tygodnie
i miesiące"

(M. Gorki "Matka")

i tak my
przesuwamy 
z nimi się
i posuwamy
do przodu
dzień za dniem
czasem wolniej
czasem nie
a czasami 
byle jak
jakby na wspak

lub w tym samym
punkcie brodząc se
w kółeczko nóżkami
myśląc że 
do przodu dzielnie 
posuwamy się
lub jak domino 
padamy se
sypiąc się ot tak 
każdym dniem

lub jak różańca paciorki
gdy z zacietrzewieniem
modlimy się 
do Pana Wielkiego
posuwamy się
zbliżając się
do Niego
łkając
by ukrócił konanie 
na jawie
by Objawił się
w Swej pięknej Zjawie
i dokonał to z Nami
co z Chrystusem 
wykonał przed laty
gdy On Biedaczek
konał wraz z Nami
a My z Nim
tak się posuwamy 
coraz dalej
i dalej od się
by stracić się
na zawsze
by na zawsze
odzyskać się
jak zawsze
w pustkę
coraz dalej
na odlew olej
mnie Panie
z każdym
dniem 
o nie .!.
jeden 
za drugim
dniem
o tak .!.
przesuwamy się
posuwając 
do przodu się
składając się 
na tygodnie 
i miesiące 
i tak dalej
i tak dalej
i tak dalej
i tak dalej
i tak dalej
na odlew olej
jak zawsze
w pustkę mnie
o nie .!.
z każdym dniem
o Panie .!.
posuwamy się
aż padniemy se
by przebudzić się
razem li nie
w piekle czy nie 
.!. he he .!.
o Panie...
Boże.

>A ptaszencja pięknie ćwierka 
i tę prawdę zgodnie Nam potwierdza<

Na dobry dzień https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1/16/1f642.png:-) 

I tu jest mój Ent .!.
gdzie dzień właśnie
zaczyna się- o nie .!.
a ja umieram snem
do Morfa se
za długo .!!!.
czekał mnie
ciekawe czy 
zastanę Go .?.
bo może zasnął On .!.
bo tak guzdrałam się
i sama we śnie
wędrować mi będzie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz