poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Serduszko pod uszko



Serduszko 
pod uszko 
na poduszko 
pod uszko 
serce za ręce 
ręce me
w podzięce 
dla Cię
serce me
serce moje 
Weź .!.
niech swą śpiewa 
pieśń
na cześć .!.
na Twą cześć .!.
serce moje
duszę moją 
i katuszę mą .!.
Panie Kochany
a Ukochany 
JEZU
Weź .!.
oczywiście 
proszę Cię .!.
Boś Mym 
Wybrankiem 
na Dusz
Miłość Mość
Wieczną
Jesssst
The Best .!.
Oł jeee .!.
już to czuję .!.
jak z każdym dniem
do Cię zbliżam sięm
jak powolutku
spalam sięm
Byś pozbierał mnie
w dłonie Swe 
jako popiół
o Panie
niech się tak stanie .!.
i odrodził mnie .!.
jak Fantastyczny
Magik Boski
BIG BÓG .!.
Którymś Jest .!.
Boską miłością
niezmierzoną
i nie z tego świata
Ty odnowisz mnie .!.
ja to wiem
ja to wiem
o Panie
oj .!.
pisząc to 
dziwnie czuję sięm
jakbym ...
ciała nie miała
i nieco mdli mnie
ehhhh
roztrzęsiona cała
trzęsę sięm .!.
kimś niepokojem
na fa sze 
ro 
wa na 
ale wiem
że rankiem czuwasz 
nad mym snem 
i nocą też
hoo psii hoo psiii
gdy od szatana 
oddalam sięm .!.
by do Cię .!.
by do Cię .!.
bo Tyś domkiem 
mym jest
gniazdem kies
u Cię
z Cię
bezpiecznie
czuję się .!.
a wiem
że podatna 
na niego jestem
czasem...
ale chronisz mnie .!.
zawzięcie
jako Wieczny 
i Oddany Rycerz 
swoją księżniczkę
i za to wdzięczna 
Ci jestem
i teraz też .!.
jak Jesteś 
tuż obok mnie 
czuję Cię .!.
więc Kochanie .!.
łączymy się .!.
ja na niejednym
kolanie
w minucie każdej
myśliczuciem
egzystencji mej
ściśle
bo TYŚ Jedyny
czujesz mnie .!.
oł jeee .!.
gdy nic nie mówię
a o Tobie
wiecznie śnię
nawet jak 
szczujesz
ochroną mnie
w dobrej wierze
to kocham to .!.
na Maxa...
bo Jezu ufam Tobie .!.
więc
Pozostań .!.
i Poczekaj .!.
na mnie
jeszcze trochę
Ty Sam
wiesz ile...
nie zrażając się
gdy z odrazą
patrzysz na mnie
rozumiesz mnie...
i ze wstydem
gdy z grzechem 
wadzę sięm
i w nim płonę
ale wiedz o Panie
że wstydzę się tego .!.
i za tych co robią to
płakać mi się chce
i już się modlę .!.
gdy Patrzę na Cię
od razu
dobrem chłonę .!.
i ożywczym 
błękitem czystym
a przejrzystym
płonę
to ta
zaraza 
rozpuszcza się
gdy szatan
swego psa
na nas mas
puszcza
Trwaj .!.
i nie Zrażaj .!.
a będzie dobrze  
i Przepraszam Big .!.
za Big Ludzką Pig
Panie Kochanie 
na Wieki Wieków 
Amen .
Niech się tak stanie .!.
o mój Miły
o mój Wielki 
a Przenajświętszy 
Panie
Kocham Cię .!. 
niech ma miłość Mość
nie zgaśnie .!.
nie Daj jej o jej .!.
proszę Cię .!.
Jaśnie 

Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz