środa, 3 kwietnia 2019

Wymyśliłam Cię


~
Snując
Wysnułam Cię!
W jaźni mej
Wymyśliłam Cię!
We śnie jaśnie
Wyśniłam Cię!
Gdzie ogień nie gaśnie!
A jaśnieje jaśniej i jaśniej
Chyba ja śnie!
Na jawie li we śnie
Gdy jajakojajko zjawa
W nim zjawiłam się!
Gdy Tyjakojajko zjawa
W nim pojawiłeś się!
W poświacie jasnej
By na jawie w obawie
Objawić się w obławie
W aureoli mej niedoli nagle!
~~

Wymyśliłam Cię .!.

Wymyśliłam Cię .!.
we śnie Jaśnie ja śnię
a na jawie
objawiłeś się nagle
choć trwałeś
przecież zawsze
tak bliziutko mnie
jak w piosence
Śpiącej Królewny:
"znam ze snów
Twe usta i oczy
Twoje znam
jak we śnie
tę samą masz postać
nawet uśmiech ten sam"
sam Pan i jego smutek
sam Pan i jego swawolna
wesołość dzika
szalonego dziczka
i piorunu gniew
czarnoksiężnika
piorunujący mnie
regułom wbrew
przez hektarów
przestrzenie
docierasz do mnie
drążąc me mienie
tak mocne
masz rażenie
że duszy porażenie
a serca ciągłe drżenie
a Ty się z tego śmiejesz
jak ja sama ze śmieszku
łka ha ha i pada raz dwa .!.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz