środa, 3 kwietnia 2019

Tajm tu spanko

Tajm tu spanko .!.
Szczurky głodne czekajo .!.
a śledzie po podłodze
na przedzie się
jak w ukropie
żwawo uwijajo .!.
a Pajączek Vać
łapką mi macha
i do snu zaprasza:
-no Paulinko
-tu obok mnie poproszę
odwłokiem swym
włochatym
skorupiakiem
macha mi
przed nosem
a ja przecie
panicznie Go!
ja nie zdzierżę
przecie Jego!
więc:
-Drogi Mr. Pajączku
prędzej Cię
wypatroszę po trosze
niż się z Tobą tam
na hamaku
(hamskim maku)
pajęczynie Twej
położę że toteż
nie zbliżaj się
proszę .!.
łapky
przy dupce
odwłoczku
Drogi Wywłoczku
zachować Vać
i daj Nimfie spać .!.
i po kątach pokątnie
nie łkać .!.
ani auć .!.
Dobranocki Ci https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t57/1/16/1f609.png;-)
Vać Pająkusie choć
nie za bardzo Cię...
że tak powiem toleruję
no i Wam wszystkim
tym po kątach
co pochowane gdzieś
robaczki, śledzie itp.
co życie swe
jakuś wiedziecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz