poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Na Amen



Fot. by Tomasz Ertman

Na Amen związana 
na wieczność 
w modlitwie oddana
Trzymaj ściśle mnie 
o Panie .!. 
w więzach mocnej miłości Swej
bym nie oddaliła się 
od Cię .!.
i nie przepadła 
w niwecz precz gdzieś 
w ciemności czeluście
gdzie nie ma 
Cię a jest ten 
co nienawidzi mnie
i niszczy każdym dniem
skazując na psycho-fizo 
katorgę
czyniąc mnie wrakiem 
na duszy umyśle ciele
Wyzwól mnie od niego .!.
proszę Cię .!.
choć o ciupkę
daj mi od niego wytchnienie
nieco ulgi 
bo czuję jak ginę
i rozkładam się
gdy on tuż tuż
bym nie spadła w dół 
ciemnicy bezradności swej
obezwładniona przez niego
taka bezbronna całkiem
i zżerana przez tego
raka szatańskiego
co i tak co dzień 
rutyną bez łaski
do mnie 
dobiera się
tykając mnie 
obrzydliwym złem
zalewem tego 
całego zła
aroganckobskurnego 
słowa przemocy itd.
zalewając swym 
szambem
od którego jakaś 
brzydka jestem
i oszpecona 
czuję to na sobie
w sobie 
to przez niego .!.
to widać
taka postarzona 
taka jakaś potworna
niczym pani Zombik
i ociężała
bo to cholerstwo 
ciężkie jest .!.
ale wiedz o Panie 
że z całych sił swych
wypieram to z się 
nie dopuszczając 
bronię się 
stojąc na straży 
duszy mej
jak na straży zamku 
rycerz
by nie zbrukała 
ona się
jak bramkarz na bramce
nie wpuszczam 
jego zdradzieckiej piłki
niecno podstępnej
i daję odpór
i zrzucam to .!.
szujstwo 
precz w niwecz .!..
oczyszczając się 
na bieżąco 
dobrem które czerpię
od Cię Panie 
właśnie 
wystawiając się
i wytężając cała na Cię 
Jaśnie
ale czy udolnie .?.
wiem że
sama nie dam rady .!.
muszę z Tobą .!.
z siłą Twą niezmierzoną
ramię w ramię 
o Panie Boże .!.
wiem że jak z Tobą
to wygram 
i Ty 
i Wy wszyscy .!.
bo Ciebie nikt nie pokona .!.
a bez Ciebie 
po prostu się 
marnie skona .!. .!. .!.
....
Daj mi siłę proszę .!.
i tym pozostałym 
osłabionym biedaczkom .!.
na walkę z tym
na walkę z nim
szatanem tym
co wdziera 
na chama się
nawet w najbliższe 
nam dusze
i bezczelnie zabawia
nimi i mną
śmiejąc się i drwiąc
w oczy me i Twe .!.
nie poddawajmy się .!.
a trwajmy dzielnie .!.
jak wojownicy w walce
jak skały w morzu
niewzruszeni 
na szatańskie nagabywanie
nieznośne poszturchiwanie
bicia fal o Nas biorąc 
a raczej chcąc wziąć
sztormem Nas.

Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz