czwartek, 26 grudnia 2019

On języczkiem i bickiem

Papier, tech. mix.

On, że tak powiem, wyskakuje z języczkiem do niej.




Kissurvany z Księżyca lica
Cmoknął smok ją
Nim ze wstydu zmoknął .!.


Morfie ramionka mnie .!.

Miau
..ość
obgryziona
jakkość
wisi
rozczapirzoną
pi kawą mą
rozdygotaną
tęsknotką
co balansuje
w piersi sambą
tętni marą
bo za bardzo
rozbiegała się za dnia
i teraz ma co ma

No i rośnie wzniośle
wokòł nas
na oślep
rozdziera na pòł
toporem
pożegnalnego
spojrzenia
gdy się
wypalimy
to na zawsze
zamarzniemy
boską rzeźbą lodową!

ciepło
w lòd musi
jak na Rusi
w tę spokojną
jasną noc
bez Cię!
pod koc
ad hoc!

O Morfie !
co czekasz mnie
w krainie swej
i zaciskasz oczy
sercem swym
ktòre wyciska na mnie
napòj z oczu Twych
poisz mnie nim!
i nie boisz się mnie!

Oswajasz mnie
Każdym swym
Dla mnie snem
Ktòry tworzysz
W krainie swej
Co noc dla mnie
Tkasz jego historię
Z miłości do mnie
I nią poisz mnie!
I nie boisz się mnie!

Gdy taka
Wyczerpana
Ku Cię lecęm!
Gdy gałki me
Już zamykam
I mòwię baj!
By po omacku
Wrota mych powiek
Miotały Ci haj!
I jak piòrko
Na Twe dłonie
Opaść w raj!
Delikatnie
I rozstopić się
Na Twym łonie
Jak śnieżka płynąć
I rozpłynąć
Bezpowrotnie
W niezmierzoną przestrzeń
Serca Twego
Po puszystych
I pachnących łąk obłokach
Duszy Twej
Co rozpościera
Boski pejzaż Nas
Napawając się
Odzyskanym swym
Radosnym a pociesznym
Ciepłem pikających naszych
Miłosnych maszyn zaciekle
Pikawek
Krwawych ciekle
Jak danie wściekłych
Pijawek

Cas na Nas .!.
Na ananas .!.
Wiać Vać
Pod koc ad hoc!
Zwinąć się jak kotek
Puszek w kłębuszek
W morfie ramionka
Jego wymionka https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1/16/1f642.png



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz